Aardbeving - Reisverslag uit , van Cristian Montes - WaarBenJij.nu Aardbeving - Reisverslag uit , van Cristian Montes - WaarBenJij.nu

Aardbeving

Door: Cristian

Blijf op de hoogte en volg Cristian

27 Februari 2010 | ,

Inmiddels veilig in het huis van Osvaldo, maar vanochtend was dat wel wat anders. Een ongelofelijk sterke aardbeving (nieuws spreekt van 4e sterkste van afgelopen 100 jaar) 8,8 op de schaal van richter heeft het leven hier op z'n kop gezet. En als ik dit schrijf maak ik een naschok mee.

Naschokken zijn voorlopig nog aan de orde van de dag, maar gelukkig zijn alle spullen van waarde ingepakt (paspoort etc.). In het land is er een grote spoor van vernieling zichtbaar. Gelukkig dan wel buiten mijn leefgebied, maar veilig is het allerminst. Het land wordt nu ook overspoelt door plunderende acties. Het is dan maar goed dat we gisteren boodschappen hebben gedaan.

Wanneer er ernstige dingen zijn, probeer ik iets te melden ivm communicatie uiteraard.

• 27 Februari 2010 - 17:35

Cecilia:

En om half 8 herkansing voor het RTL-nieuws... afwachten maar.

Voorzichtig daar lieverd.
    Kus!

• 27 Februari 2010 - 17:54

Tijs:

Veel sterkte daar en ook voor Cecilia.

groeten,
    mede thuislotgenoot.

• 27 Februari 2010 - 18:55

Eduardo:

Hei Cristian, hoe vond je Torres del Paine in Patagonie?? leuk eh?, ik ben in Punta Arenas geboren, hoofdstad van Patagonie. Leuke website heb je...........trouwens Visca el Barcaaaaaa

• 06 Maart 2010 - 08:04

GJ:

Hee man,
    Is het al weer wat rustiger daar? Ik las dat er weer een paar naschokken waren geweest.
    Al wel weer tijd gehad om een beetje te ontspannen?
    Als het je lukt is het misschien leuk om vanavond te skypen. Dan zijn je moeder en Kees hier nl. ook.
    Succes daar!
    Groet,