Hoofdstuk 3 (op naar het zuiden) - Reisverslag uit , van Cristian Montes - WaarBenJij.nu Hoofdstuk 3 (op naar het zuiden) - Reisverslag uit , van Cristian Montes - WaarBenJij.nu

Hoofdstuk 3 (op naar het zuiden)

Door: Cris

Blijf op de hoogte en volg Cristian

30 Januari 2010 | ,

Nou, nog 12 uurtjes en dan zit ik alweer in het vliegtuig. We gaan namelijk voor 10 dagen naar het zuiden van Chili. Eerst met het vliegtuig naar Punta Arenas, alvorens wij met de bus naar Puerto Natales gaan, en daar overnachten, om de dag daarop rond te struinen in de knoeke nabij Torres del Paine. Aan mij eervolle taak om dit allemaal in beeld te brengen natuurlijk.

Helaas zitten er geen heerlijke 5 sterren hotels daar vlakbij, dus zijn wij aangewezen op enkel (bij mazzel) kleine hostelletjes, of gewoon ouderwets 'de tent'. Wat natuurlijk ook betekend dat we heerlijk zullen eten. Pannetje en vuur hebben we dus ook ingepakt, dus mijn Herman den Blijker-skills zal ik dan maar moeten laten zien.

Gelukkig is de weersverwachting wel helemaal top, met vanaf morgen zo goed als elke dag regen. Het is dus maar goed dat we eerst nog naar Puerto Natales gaan, waar het droog is en we in een hostelletje kunnen overnachten. Maar goed, aan het natte weer ontkom je niet aan, al zal ik mijn zonnedans nog even beoefenen. Ik zit toch al vlakbij die indianen.

Verder weet ik totaal niet wat ik moet verwachten. Wat gaan we doen, want alleen lopen lijkt me ook niks, aangezien die berg van 100 meter afstand er hetzelfde uitziet als van 10km. Maar goed, met de avonturen van Bear Grills in mijn achterhoofd en een vers aangeschaft multifunctioneel zakmes moet ik die rimboe denk ik wel aan kunnen.

Zo gauw ik weer voet zet op het inmiddels vertrouwde Santiago zal ik zo spoedig mogelijk mijn verhaal vertellen en de foto's er op knallen. Tot die tijd wens ik jullie sterkte in het besneeuwde koude Nederland..

  • 31 Januari 2010 - 12:59

    Kees:

    Hoi Cris,

    Ondanks de weersverwachting een heel leuke reis naar het zuiden. Troost je, hier weer eens verse sneeuw en riant onder nul.

    Kijk uit naar de foto's volgende week.

    Grtz, Kees

  • 06 Februari 2010 - 10:32

    Lennart:

    Heej bolle, gaat allemaal wel goed hoor ik:) veel plezier in de knoeken;)

  • 08 Februari 2010 - 14:40

    Ralph:

    Cris jongen alles lekker? Hier gaat et allemaal prima, op het graf weer na dan. Gistere Ajax - Twente 3-0 dus daar mag ik niet over klagen.

  • 09 Februari 2010 - 08:14

    GJ:

    Ben jij al eens terug van de Zuid-Pool? Heb je dat vreemde konijn nog gezien? en die langharige lama's?

  • 09 Februari 2010 - 08:15

    GJ:

    Oh en de mooiste van allemaal, heb je de Capibara nog in levende lijve gezien?

  • 09 Februari 2010 - 17:04

    Cristian Montes:

    Wat hebben jullie het toch ook slecht in Nederland:D..

    3-0 is pittig Ralph:D. 1e verlies, en direct een kneiterharde!!:D..

    En Gertjan, ik ben vanacht thuis gekomen na een behoorlijk turbulente vlucht, dus als je het niet erg vind ben ik direct gaan slapen. En als die Capibara's al voorkomen in het zuiden heb ik ze niet gezien, evenals de Vizcacha. Wel de langharige lama, condor (op film), gewone lama en nog een paar andere beesten..

    Later maar ff de foto's uploaden;). Zijn er ruim 500.. Tjuus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Cris naar Chili

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2010

Koffer inpakken..

29 Juni 2010

Laatste loodjes

01 Juni 2010

Pucón

22 Mei 2010

Kut

22 April 2010

Ik leef nog hoor
Cristian

Actief sinds 10 Jan. 2010
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 18015

Voorgaande reizen:

19 Januari 2010 - 15 Juli 2010

Cris naar Chili

Landen bezocht: