Hoofdstuk 2 - Reisverslag uit , van Cristian Montes - WaarBenJij.nu Hoofdstuk 2 - Reisverslag uit , van Cristian Montes - WaarBenJij.nu

Hoofdstuk 2

Door: Cris

Blijf op de hoogte en volg Cristian

24 Januari 2010 | ,

Oke, ik dacht dat ik eraan ontkomen was, maar dus niet: ja Gertjan ik was aan de slappe:(. Misschien lijk ik wel een watje, maar ik heb in tijden niet zulke ongein mee gemaakt.. Inmiddels gaat het wel wat beter gelukkig, dus die pillen die ik van je gekregen heb Ceci, die zijn niet overbodig gebleken.

Verder gaat het leven hier natuurlijk ook gewoon door, en heb ik volgens mij de hele meute aan familie wel ontmoet, van abuelita (oma) tot de kleinste aan toe (Martin). De afgelopen dagen heb ik veel gezien van Santiago, en het is echt een pleuris mooie stad. Palmbomen naast de wegen, de bergen zie je, als er niet zoveel smog is, aan alle kanten. Bij de stoplichten straatartiesten die je op elke mogelijke manier geld proberen af te troggelen, en straatverkopers die je een blikje cola of water proberen aan te smeren. En niet te vergeten gewoon de zwervers.

In de nacht is Santiago overigens echt wel geweldig en blijf je die aftroggel taferelen zien. We gingen dus met z´n 3en even een cerveza drinken, en dat heeft dan niet een leuke naam, nee! Kunstmann. Gewoon Duits dus, is overigens ´Chileens´ bier, en ook niet te banken, maar gelukkig is er overal ook Heineken beschikbaar. Perfect voor Ralph, Remco en Lennart dus:P.

Naja, morgen probeer ik in ieder geval wat foto´s te plaatsen, want nu ben ik gewoon bekaf. Het is pas half 12, maar ik denk dat het toch nog een beetje te maken heeft met het tijdsverschil in Nederland.

Groetjes en kusjes vanuit Chili!

ps:
@ Ceci: ik ben je niet vergeten, maar ik kan geen sms´jes sturen, wel ontvangen. Heb inmiddels een nieuwe prepaid-kaart van Francisca gekregen, moet ik morgen ff proberen.

@ Lennie: Heerlijke temperaturen ja, hier hoef ik niet aan te wennen hoor:P.

@ Gj: ik bedoelde ´jullie Nederlanders´ natuurlijk sarcastisch hea:P. Al weet ik nu waar mijn karakter wel een beetje vandaan komt.

Enne GJ:
http://lmgtfy.com/?q=ontNederlandst

Niet echt een directe vertaling dus:P

  • 25 Januari 2010 - 19:06

    Gj:

    Er zijn wijze mensen die zeggen dat je een lands beschaving kunt afmeten aan de 'properheid' van de toiletten. Is Chili een beschaafd eerste wereldland of heb je de hele dag boven een gat met drijvende drollen mogen hurken?
    Trouwens, Ajax-AZ was 1-0, bedankt voor de boeken en het vriest hier weer behoorlijk

  • 25 Januari 2010 - 20:59

    Cecilia:

    Dag schattie!

    We willen foto's!!!
    Maar neem je tijd hoor...
    Wanneer ga je naar Punta Arenas? Koud daar!
    Ben je al bruin? Smelt je niet?
    Oh ja, en had ik al gezegd dat ik foto's wil zien?
    Combineer de pillen met de ORS, dan gaat het sneller over omdat je vochtbalans dan weer goed komt.

    Geniet!

    Kus

    PS: FOTO'S!
    (download picasa, of zet ze op je hyves. =gratis)

  • 27 Januari 2010 - 19:44

    Cecilia:

    Oh ja, en als je er FOTO's op zet... Willen we natuurlijk ook een foto van jou en hoe bruin je wel niet bent na een weekje bloedjeheet Chili! En foto's van de familie, is natuurlijk ook leuk! Ben wel benieuwd.

    dikke kus

  • 27 Januari 2010 - 20:49

    Cecilia:

    Lekker vlot, ik zie nu pas dat je ook al 3 (!) foto's had gepost. Voor de zekerheid maar even ruimte voor 200 erbij ;)
    Kus

  • 28 Januari 2010 - 00:42

    Cristian Montes:

    Nou ik ben nog niet bruin hoor Ceci.. Voor me gevoel ben ik niets verandert, maar ik denk dat dat alleen is omdat die anderen zo poepbruin zijn.. Ik zag ook dat je wat had besteld aan ruimte voor foto's. Heb dus ook meteen wat extra foto's gedropt.. Verder ga ik a.s. zondagochtend naar Punta Arenas, om daarna naar Puerto Natales te gaan wat gelukkig ook maar 140km ver vanaf Torres del Paine ligt. Ik zie al een heerlijke reis voor de boeg, maar goed. Ik neem die 1000 batterijen van me vader mee voor de foto's. Die ga je dus zeker wel zien!! Groetjes..

  • 28 Januari 2010 - 17:37

    Marianne:

    Hé lieverd, wat leuk die foto's.Had ook nog niet in de gaten dat er al foto's waren. Runs in the family :-)Ligt het aan mij of lijkt Julian op ......?
    Dikke kus en veel plezier!


  • 28 Januari 2010 - 21:50

    Kees:

    Hey Cris,

    Leuk hoor die foto's! Zie wel enige familietrekjes hier en daar. Alweer een beetje opgeknapt? Denk aan de cola en de chips. Lekker en t helpt ook nog.

    Voorlopig maar geen Chili... ;-)

    Veel plezier

  • 31 Januari 2010 - 02:25

    Cristian Montes:

    Hey Kees, je tip werkte inderdaad, zodra ik de hele fles cola naar binnen dronk ging het al beter. Uitstekende tip + dat het lekker is:D. Voorlopig maar geen Chili;).

    PS. Die 1000 batterijen van me vader doen het nietxd. Die kleintjes laden niet.. Die normale wel, + dat ik nog normale had voor mijn foto-toestel. Zeker dat er foto's komen morgen!!

    Groetjes en kusjes.......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Cris naar Chili

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2010

Koffer inpakken..

29 Juni 2010

Laatste loodjes

01 Juni 2010

Pucón

22 Mei 2010

Kut

22 April 2010

Ik leef nog hoor
Cristian

Actief sinds 10 Jan. 2010
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 18013

Voorgaande reizen:

19 Januari 2010 - 15 Juli 2010

Cris naar Chili

Landen bezocht: